Davut Topcan`ın Mide Kanseri ile Mücadelesi

KanseriTedaviEt.com | Perşembe, Mart 05, 2009 | 1 yorum » | Yazı boyutu : Yazı boyutunu büyüt Yazı boyutunu küçült

Mide KanseriDavut Topcan, genç yaşta kansere yakalanmış hastalardan biri. Tedavisi halen devam ediyor. Hastalığı yakalandıktan sonra alternatif kanser tedavisi ile ilgili uzun araştırmalar yapmış ve bazı kötü niyetli insanların kanser hastalarını sömürdüğünü görmüş. Tıptan uzaklaşmamızı ve bilimsel yazılara yer vermemizi rica ediyor.

Davut'un kişisel bloguna kanser hakkında araştırma yaparken rastladım. Davut, oldukça genç yaşta mide kanserine yakalanmış hastalardan biri. Ancak pes etmemiş ve halen çok sağlıklı bir şekilde kanserle müdacelesine devam ediyor.

Kansere nasıl yakalandığını ve bu mücadelede başından geçenleri blogunda bizlerle paylaşmaya devam ediyor. Davut hayat dolu bir insan ve bunu yazılarına da yansıtmış :

davut Topcanbu aralar ne güzel geçiyor be günlük... hafiften kaybettiğim kiloları almaya başladım, herşey pek bir yolunda, dün doktorumla randevum vardı, 4. kemoterapi öncesi rutin kontrol. Muayenem yapıldı ve herşeyin mükemmel gittiğini söyledi.. (çok mutlu oldum lan) Eski kız arkadaşımı sordu nerden aklına geldiyse.. bende kansere yakalanınca bırakıp gitti dedim.. Güldük.. Ama dedim hayatımda şu sıralar beni çok mutlu eden, çok özel biri var dedim.. Sevindi o da...

Benim yazdığım bir yorum üzerine Davut da buraya gelerek kendim hakkımda bilgi verdiğim sayfama bir not bırakmış. Özetlemek gerekirse, kendi de bir kanser hastası olduğunu ve bu yüzden alternatif kanser tedavisi konusunda çok araştırma yaptığını, insanların alternatif kanser tedavisi yapıyorum diyerek kanser hastalarını suistimal ettiğini ve cahil kişilerin de tıptan uzaklaşarak bu kişilerin eline düştüğünü, bu yüzden de bu tip yazılar yazmamamı rica etmiş. Kendisine bu yorumu için öncelikle teşekkür ediyorum ve bu web sitesindeki içeriğin sadece bilim ışığında gelişeceği konusunda kendisini temin ediyorum.

Bu yazı KanseriTedaviEt.com'da yayınlanmıştır - Davut Topcan'ın Mide Kanseri ile Mücadelesi

Blog Widget by LinkWithin

1 yorum

  1. Adsız // 5 Mart 2009 18:49:00 GMT+2  

    Örnek teşkil edecek bir mücadele.

    Herkese sağlıklı günler dileriz.

Yorum Gönder

Bu ay en çok okunanlar